baramajjas

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Majsii - 21 februari 2011 13:31

Hej!

Sorry för dålig uppdaterning.


I tisdags fyllde jag ju år, och tänkte då lägga upp en massa bilder jag tog under kvällen. Men sen när jag skulle lägga upp dem gick det inte. På nått konstigt vis, förstår ej varför.. Så det är därför jag inte har bloggat. Får se om jag lyckes lägga upp dem nån annan dag.


Lördag-söndag hade jag och brudarna spakväll. Den kvällen blev väll mer än bäst kan man väll säga. Och sen sov vi över där också, vi var hos Fanny. Men min mobil har varit borta i 3 dagar så jag kunde inte fota nått. men jag hittade den tillslut i min systers soffa.   


I morgon ska jag, Jennie, Fanny och Evelina gå ut och äta och sen gå på bio. Blir säkert lika kul det med! Älskar er, ni vet vilka jag menar.


Och på torsdag ska jag upp till Stockholm och shoppa och se musikalen Romeo och Julia, ska bli jättekul. Det är ju Måns Zelmerlöv i huvudrollen. Längtar...


Men nu ska jag snart vara med Fanny. Vi hörs när vi hörs. Hejdå


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av här på bloggen?
 Bilder
 Tävlingar
 Dagen "outfit"

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards