baramajjas

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Tog en bloggpaus...

Av Majsii - 12 november 2010 18:16

Hej på er kära vänner!


Det var ett tag sen sist. Helt ärligt nu, det har faktiskt varit sköt att vara utan bloggen ett tag. Men nu ska jag försöka återuppta kontakten med bloggen ett tag. Jag har faktiskt lite lust att starta en ny blogg. Vill liksom byta stil eller vad man ska säga.


Få se nu...? Vad har jag egentligen haft för mig under blogg pausen? Jaa... på höstlovet var jag ju i Stockholm och bodde på hotel i 2 nätter. Det var gött ska ni veta. Bodde typ på självaste Stureplan! Fyra kändisar såg jag. Sen blev det naturligtvis ett par besök in på NK.


I dag har det vait en alldeles vanlig dag. var på teater med skolan. Eller ja, om man nu kan kalla det för teater. De sa inte ett ljud på hela tiden. De bara dansa. Den får */**** stjänor av mig. Efter skolan var jag med Fanny ett tag, vi såg en Beckfilm. Nu ska jag snart äta. Sen tar man sig kanske sig en titt på Idol. men som jag nog sagt förr, så börjar jag faktiskt tröttna lite på Idol....


Jag lägger ut en bild på mig som jag tog när jag, Fanny, Evelina och Jennie var på stan för nån månad sen, har egenligen ett par hundra som jag tagit under "Bloggpausen". Ska försöka ladda över dem och lägga upp dem, men min mobil är just död för tillfället.


  


Pussen då :-)

 
 
Lyllan Blogglus

Lyllan Blogglus

12 november 2010 18:38

Välkommen tillbaka =P

http://gasoline.bloggplatsen.se

Majsii

12 november 2010 18:42

Tackar =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Majsii - 21 februari 2011 13:31

Hej! Sorry för dålig uppdaterning.   I tisdags fyllde jag ju år, och tänkte då lägga upp en massa bilder jag tog under kvällen. Men sen när jag skulle lägga upp dem gick det inte. På nått konstigt vis, förstår ej varför.. Så det är därför jag i...

Av Majsii - 14 februari 2011 18:50

          Avnjöt nyss en god alla hjärtansmiddag i form av hjärtpankisar. Myyyys. ...

Av Majsii - 13 februari 2011 21:19

Hej igen! Här sitter jag med laptoppen i knäet. Jag platta nyss håret och målade naglarna lite. Såklart såg jag Solsidan också. Det är nog faktiskt mitt favoritprogram.   Började dagen med att städa. I närmare bestämt 1.5 timme höll jag på. Gis...

Av Majsii - 13 februari 2011 11:37

Hej Bloggen! Jag har nyligen tagit mig en dusch och ska snart börja städa på mitt rum. Tråkigt, men det måste göras.   Lite senare ska jag åka och titta på golv, med min mamma och bror. Vi ska nämligen lägga nytt golv på hela undervåningen. Det...

Av Majsii - 12 februari 2011 12:29


Hej! Det var länge sedan. Jag hade bestämt mig för att sluta blogga helt egentligen men nu så satt jag och tittade på lite gamla innlägg här på bloggen, och då kände jag med detsamma att jag faktiskt saknade bloggandet lite. Så nu jäklar ska jag mi...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av här på bloggen?
 Bilder
 Tävlingar
 Dagen "outfit"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards