baramajjas

Alla inlägg under december 2010

Av Majsii - 19 december 2010 14:46

Hej Hej!

Nu var det verkligen länge sedan jag bloggade. Ojoj, jag kom inte ens ihåg vad jag har för lösen ord.


Jag ska, jag ska, jag ska, verkligen försöka blogga mera. Men det känns det som att jag har lovat alldelses för många gånger nu, utan att det blivit något av. Så vi får väll se. Kanske blir det fler innlägg här, eller så startar jag en ny blogg. Det återstår att se.


Hela dagen i går gick åt till att köpa julklappar. Åkte till stan någon gång vid halv 12, och kom tbx vad 5-snåret. På kvällen gjorde jag fudge. Alltså, en sort kolor. och dem blev verkligen jättegoda!


Idag har jag städat hela förmmiddagen, och ska snart åka en sväng till och innhandla de sista julklapparna.


Jag tänkte lägga in lite bilder från när jag var i Egypten förra veckan.


Utsikt ut i från våran ballkong.


Rygg-solning.


3 runtchkanor fanns det också.

  

Lite kamelridning i öknen hanns också med.


Blomma.


Haaav.


Hoppas vi hörs. /Maja :-)     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av här på bloggen?
 Bilder
 Tävlingar
 Dagen "outfit"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards