baramajjas

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Majsii - 13 februari 2011 21:19

Hej igen!

Här sitter jag med laptoppen i knäet. Jag platta nyss håret och målade naglarna lite. Såklart såg jag Solsidan också. Det är nog faktiskt mitt favoritprogram.


Började dagen med att städa. I närmare bestämt 1.5 timme höll jag på. Gissa om jag kännde mig stolt efteråt?   Sen, som jag skrev, åkte jag Mamma och brorsan och kolla på golv. Hann med att beställa tårta tills på tidag också, för gissa vem som fyller år då? Hihi... Vi köpte med oss varsin bakelse och åkte hem till Brorsan sen och fikade lite. Och sen kom vi hem, och då pluggade jag lite. Det är väll ungenfär så min dag har sett ut.


God natt i förskott! Kram Majsii  


Av Majsii - 13 februari 2011 11:37

Hej Bloggen!

Jag har nyligen tagit mig en dusch och ska snart börja städa på mitt rum. Tråkigt, men det måste göras.


Lite senare ska jag åka och titta på golv, med min mamma och bror. Vi ska nämligen lägga nytt golv på hela undervåningen. Det lär ju ta ett tag, men roligt med lite förändring.


Någon som såg melodifestivalen i går? Jag gjorde det. Det var helt klart bättre bidrig med den här gången än förra gången enligt min smak. Min favorit var faktiskt "Oh my god" med Idol-Daniel. Den var riktigt skön faktiskt. Brolle var ju också bra.


Igår skulle jag prova att blogga från mobilen, men det gick inte... Tråkigt.

Men nu ska jag ta tag i städningen, så hörs vi sen.


Puss //Maja.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av här på bloggen?
 Bilder
 Tävlingar
 Dagen "outfit"

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards