baramajjas

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Majsii - 12 februari 2011 12:29

Hej!

Det var länge sedan. Jag hade bestämt mig för att sluta blogga helt egentligen men nu så satt jag och tittade på lite gamla innlägg här på bloggen, och då kände jag med detsamma att jag faktiskt saknade bloggandet lite. Så nu jäklar ska jag minsan börja blogga igen.


Jag hade startat en ny blogg på blogg.se egentligen, men hann göra ett innlägg där, innan jag insåg att jag nog inte ville blogga över huvud taget. Jag hoppas innerligt, haha, det lät lite gammeldags... Nejmen, jag hoppas verkligen att många kommer följa bloggen. Och att jag verkligen kan blogga "på riktigt" nu.


Jag lägger in en bild på mig, så ni får se hur jag ser ut idag. För jag har slingat mitt hår en aning ljusare.

  


Vi hörs när vi hörs, hoppas snart... haha.


KramiZz MajiZz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av här på bloggen?
 Bilder
 Tävlingar
 Dagen "outfit"

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards